fredag 29 april 2011

Baklust

Tänkte skriva baksug först men det lät lite fel...

Ha fått sån himla lust att baka. Kanske för att vi inte har egen ugn? Vill helst inte hålla på i vårt mindre fräscha sällskapsrum. Ingen inspiration där inte. Får baka mycket hos syrran i sommar, med barnen, och kanske jag och Elin kan ha ett bakparty tillsammans? Hihi.

Hittade en väldigt inspirerande blogg som ovannämnda Elin länkar till. För tårtor, cupcakes, recept och bakglädje, kika in hos


Ljuvliga cupcakes från Annicake :)


Nu ska jag fortsätta kolla på brittisk elegans. Jag klarar mig nog inte länge till utan en tripp dit. Spara spara...

2 kommentarer:

  1. nice du har ju klarat dig utan hämtmat =) vi har dock ätit pizza idag, jättebra när man varit och tränat. Åt halva sen gav jag resten åt min hungrige make.

    Rikard har förresten köpt viktmanchetter så tänkte ha dem när jag prompar till hanna imorgon =)

    SvaraRadera
  2. vi ska absolut baka och mysa när du kommer hem. ja och träna lite givetvis...hrrrmm...

    SvaraRadera