fredag 1 april 2011

Vad ska jag göra i dag då?

Nu är jag vaken efter sjukt mycket drömmar, både trevliga och mindre trevliga. Känns som jag vart uppe och sprungit hela natten.

Har egentligen inget att skriva, men kan ju säga Godmorgon i dag också :D Lyssnar på Morgonpasset, de är så jävla bra.
Im a morning bitch!

Få se vad man råkar ut för nå aprilskämt i dag då? Brukar folk skämta nu förtiden? Eller var det bara när man var liten? Borde hitta på å lura Mattias med nåt men jag har så dålig fantasi...

1 kommentar:

  1. morsan pratade igår om att hon skulle ringa sin chef precis innan hon börjar jobba och säga att hon var sjuk.
    De har svinmycket att göra på jobbet så chefen skulle nog bli lite stressad.
    Sen är morsan dödålig på att göra sånt så hon lär väl inte göra det men jag tyckte det var en svinbra idé =)

    SvaraRadera