tisdag 12 april 2011

Husdjursmässa

I söndags var det då husdjursmässa ute på Färjestad. Jag trodde det skulle vara större än det var men det var ändå roligt med häftiga djur och uppvisning av Forshaga hundsportgymnasium, och lite andra aktiviteter.
Lägger ut en del av alla bilder jag tog där, klicka på dem om ni vill se större.

Otroligt häftiga knölgäss

Giftormar hade de flera av...

Svincoola alpackor. Pratade en del med han som har dom och de säljer ull till stora modehus och de verkar vara roliga djur.  

Sen var det dags för Forshagas hundtjejer. Här ett duktigt freestyleekipage.




Den här amstaffen var helt underbar. Så sugen på att jobba. Här demonstrerar den flyball.

En liten vovve som visar agility.

Coola amstaffen igen, så duktig och arbetsglad!

Grisen Doris från Ms Piggy's pet pigs, Även Pyret var där, filmstjärnan från Gyllene Knorren ;)

Sen hittade jag några otroligt vackra borzoier som låg på display och visade upp sig. Kär!!!
Och 4H-gården hade med sig bl.a. denna get.

Kan ni tro jag var lyrisk?

1 kommentar:

  1. amstaff är så vackra hundar!!! kan inte förstå att det finns folk som vill förbjuda dem =( eller ja förstå kan jag ju men då kan man ju förbjuda vissa människor från att ha hundar istället......=/

    grattis till Mattias!!!!! =D

    SvaraRadera