onsdag 6 april 2011

Saknad

Har vart en härlig dag i dag med aktiviteter och pepp. Men också en dag när jag har saknat alla hemma i Kiruna jättemycket. Saknar mamma, och pappa, syrran och Jonki, och helst Rebecka och Emil. Gullungarna! Emil som till och med var riktigt bestämd här en kväll med att han minsann skulle flytta till Karlstad... <3

Och inte minst alla goa vänner. Flera ggr har jag vaknat och tänkt att man skulle ringa nån av tjejerna och ta en fika. Men det blir ju svårt. Nu är det bara knappt två månader kvar tills vi åker upp. Längtar inte alls efter själva stan men alla älskade människor! Vi ska ta igen månader av fika, kaffesurr och en och annan fest tycker jag! Fast helst hos nån av dom för det blir lite trångt i husvagnen ;)
Sen skypade jag som hastigast med Elin för första gången och då vred det också till i hjärteroten....


*snyft*
Nu ska jag muntra upp mig med att fortsätta kolla The Other guys. En hittills helt sjuk film med precis sån sjuk humor eller icke-humor som jag gillar ;)

Kram och puss på er!

2 kommentarer:

  1. Du är enormt saknad! men det är skönt för oss att veta att du snart kommer tillbaka! Kram

    SvaraRadera
  2. När jag flyttade till Stockholm saknade jag min familj där hemma i Småland så mycket att jag grät i början när vi pratade i telefon. Nu har det gått tio år och den där längtan har lagt sig :)

    SvaraRadera