fredag 22 april 2011

Glad påsk!



Står och lagar lite påskmat. Eller förbereder iaf, kokar ägg och potatis. Mattias är och handlar nå smågrejer som vi inte hade. Är gymt sugen på påskmat så i dag blir det ägghalvor, sill, lax, köttbullar och potatis.

I morgon tänkta jag nog prova på dillstuvad potatis och lax... Mmm... Märks det att jag är hungrig?

Hann aldrig lägga ut nå fler inlägg i går. Hyrde Harry Potter men orkade bara se halva och sen somnade vi. Såg reste i dag. Längtar till sista delen som kommer i sommar. Oj oj vad spännande, speciellt för en HP-nörd som jag.

Nu tillbaka till kokandet!

1 kommentar:

  1. Vilka underbara skor =) jag fuskade ju och köpte ett par ten points för hundra år sedan för 50 spänn ;) jag gillar att lägga pengar på skor men är för snål för converse =)

    vad härligt med grönt, börjar bli lite små less på vinter och snö nu. Inte för att jag tänkt gå med bikini och shorts men det är så jobbigt att klä på pojken så mycket kläder....=/ mamma är lat!

    Har inte tittat senaste HP än, ska vänta tills del 2 kommer. Måste köpa hela samlingen på DVD när alla har kommit, HP måste man ju ha! ♥

    Klockan är 6 och allt är väääääl!!!!!!!!
    (förutom att jag är täppt i näsan och saknar dig)

    Kram Elin

    SvaraRadera