måndag 18 april 2011

Nu får det räcka

Har nog med ren tvätt nu. har tvättat hela dagen. Nu vill jag ut i solen. Ska promma en sväng och sen ska jag nog träna lite.

Har inget direkt att blogg om. Tips? Önskningar?

Har i alla fall fixat lite här. Satt etiketter på inläggen bl.a. Sen klurar jag på hurdan design jag ska ha. Om jag får hjälp av nån vill säga. Jag kan ingenting om sånt här. Kan inte ens göra en banner.

Gångväg till universitetet för en månad sen. Nu är det noll snö och nästan nästan grönt här :)

1 kommentar:

  1. jag gjorde en banner i picasa. Bara klippa bilderna du vill ha och så tog jag orkidéer för att få lite fin färg i bakgrunden. Funderat på att försöka göra en ny men har inte orkat installera picasa på bärbara och har ingen lust att sitta i källaren på vårt gamla skrälle.

    Gillar när du skriver om träning och hundarna. Till sommaren kanske vi kan prompa (jag springer INTE) lite tillsammans ;)

    SvaraRadera