söndag 24 april 2011

Jag fick en stjärna!

Gå in på Apans blogg och kolla in viktklubben. Jag och några till har minsann fått guldstjärnor för att vi klarade målen vi satt upp till den här veckan ;)

Nya mål för denna vecka är:

1. Ingen snabbmat ute (det blir alldeles för ofta, dumt både för hälsan, vikten och plånboken...)

2. Minst tre träningspass (springa eller gymboll har jag att välja på, men om jag skulle hitta på nåt annat så duger ju det också)

I morgon blir det vägning och mätning...

3 kommentarer:

  1. Du är så duktig:)
    /Linda-Maria

    SvaraRadera
  2. Du är bäst!

    har slängt in tre pass med boll samt ett på friskis och svettis. de stänger väl verksamheten för sommarn...tror jag...så ska försöka passa på. Till hösten tänkte jag börja mer med det. mycket billigare än gymmet.

    yoga ska visst vara ganska bra men jag börjar bara fnissa när jag ska hålla på med andning och sånt ;)

    SvaraRadera
  3. tjuvstartat med träningen, blev så sugen när jag surfade runt. Så ett pass med träningsbollen. Inte helt slut men rejält svettig och det känns skönt!

    Har du provat Kettlebells nån gång? Tyckte det såg så roligt ut på BB =) försöker spåra upp glasen de har där men det går inte så bra....

    SvaraRadera