torsdag 28 april 2011

Tränat i kväll

Hoff det blev en aktiv kväll i kväll. Käkade lite köttfärssås när vi hade tvättat klart alla kläder. For på bk en kortis och tränade endast att ligga och sitta lugnt. Ja, Tintin fick göra lite moment på plan men Trillian fick öva på att vara still :)

Sen for vi och handlade lite och det råkade komma med ett PS3-spel (det var på rea). Dragon age, verkar kul. Var på vippen att skita i att träna och spela i stället men for ut på en jättekort springrunda. Samma runda som jag startade med, på typ 1,5 km. I början orkade jag inte springa långt i ett sträck men nu orkar jag nästan hela. Är bara den branta uppförsbacken som blir för hård. När jag kom hem kändes det ändå som för lite med en kvarts springande så gick i genom mitt gymbollprogram också. Så sammanlagt blev det en timmes träning. Nu känner jag mig duktig och fräsch efter duschen.

Nu är det dags att unn sig lite TV-spel ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar