söndag 1 maj 2011

Hej hej!

Nu har jag vart tyst här. Har helt enkelt inget kul att skriva.
Misslyckades med mitt träningsmål. Pga lathet och sju tusen andra saker att göra hann jag bara med ett pass. Dessutom åt jag ute i går. När jag kom på jobbet så visade det sig att vi skulle ut och äta för att ha lite valborgmys. Så då blev det kinamat. Men men... Har iaf ätit lite mindre karra och sånt, försökt att inte äta i veckan och har faktiskt varit gansk duktig.

I dag var vi på pudelprommis och hann med lite 1a maj-firande i samma veva. Var parad och tal på stan, riktigt bra miljöträning. Trillia var jätteduktig och var inte alls lika speedad som hon brukar när vi promenerar med andra. Avslappningsträningen kanske börjar löna sig? Gjorde även nån platsliggning och lite allmän vara-stilla-övning när vi satt och drack kaffe. Hon går fortare ner i varv nu än hon brukar. Kan det gå så snabbt att lära henne?

Nu spelar Mattias tv-spel och jag surfar runt på nätet. Får väl hitta på nåt kul att skriva om här sedan...

Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Se det inte som ett misslyckande Elisabeth, se det som ett val. Ett val att njuta av lite god mat och att du hade annat att göra än att motionera. Då slipper du skuldkänslor och dåliga tankar och kan välja att ha en vecka med mer träning nu :)

    SvaraRadera
  2. Du får se det som att du hade massor att göra helt enkelt =) du är ju jätteduktig! Nästa vecka blir det säkert mer träning, jag kommer nog ha lite mindre träning, jobbar så mycket eftermiddag...=/

    SvaraRadera