torsdag 21 april 2011

Joggingtur 2/3 - check!

Nu har jag vart på samma runda som sist, fast åt andra hållet. Det går verkligen lättare för varje gång. Efter jag kommit hem så tog jag en dusch och sen gick jag en promenad på en halvtimma med bägge hundarna, så nu är jag helt slut i benen och fötterna. Dessutom var vi och shoppade i flera timmar innan springrundan.

Ska rota fram min stegräknare som jag vet är på nåt bra ställe nånstans, så kan man bättre hålla koll på rundorna. Kan ju vara kul att veta hur långt man springer och så.
Eller så ska jag fixa en sån här:










Så kan jag ha med iphonen och lyssna musik och ha nå program på som håller koll på sträckan. Önskar mig!

Men har shoppat nog för ett tag nu, ska fota och lägga ut när kamerabatteriet är laddat.

Nu vila fötterna och kolla Harry Potter. Kram!

1 kommentar:

  1. Runkeeper är de bästa programmet till iphone enligt mig, PRO är lätt värt sina kronor. Jag brukar stoppa den innanför sportbhn och ha lurar med musik. Mycket roligare då :)

    SvaraRadera