lördag 7 maj 2011

Lördag igen

Känner mig som en gamling, men gud vad tiden går fort! Har snart bott i Karlstad i fyra månader, det är i princip sommar och snart ska vi hem till gruvstaden igen. Längtar hur mycket som helst efter allt folk och att umgås med dem. Men samtidigt känns det så grönt, varmt och skönt här så för den sakens skull hade jag kunnat stanna här. Men klart vi ska upp, jobba hårt, spara pengar och umgås med underbara människor. I bland känner jag att jag hade velat att alla jag känner träffar varandra. Känner så mycket underbart folk och mina vänner är ju bäst i hela världen. Hade vart så kul om de fick träffa våra nya, härliga vänner härnere och alla bara umgicks och tyckte om varann. Jag hade nog trivts som hippie ;)

Ska snart börja göra mig i ordning och fara och lägga lite spår med Anna och småvovvarna. Och senare ska vi fara och käka och umgås med Malin, Magnus och Bernhard. Och de söta barnen förstås.

Ha en underbar lördag allihop!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar