måndag 16 maj 2011

Hundar hundar och hundar

Här kommer en liten bildkavalkad från inoff i Mariestad som jag hängde med Anna med mor till. Gick bra för tjejerna, Pixie blev BIG-2a med super kritik och Daisy blev BIS-4 valp med tillika superbra kritik.

Pixie är glad i ringen

En ljuvlig American Akita-valp var och kollade på hur man gör i ringen.
Lilla Daisy visar upp sig.

Daisy kommer från Medevi's kennel.

Lite annorlunda pälskvalitet än den jag är van vid hos Puli ;)

BIS-vinnaren en ståtlig Irländsk varghund

Marika på Kennel Silver Victori hade valpar på miljöträning efteråt, sockersöta!

Pixie, Silver Victori Dancing Queen

2 kommentarer:

  1. Ååååååh en akita hade jag velat ha,....=/ men det är absolut ingen hund för mig ;) jag ska inte ha hund. Jag är nog mer en guldfiskperson. Inte ens det för jag hatar att rengöra akvarium ;)

    SAKNAR DIG!!! Kom snart =(

    SvaraRadera
  2. Hej!! Hittade din blogg och en bild på min lilla valp Nori (am akita) kul!!
    Mvh Anne-Lie

    SvaraRadera