tisdag 10 maj 2011

Morgonpigg

Jag och Trillian värmde upp med att följa husse till universitetet och sen tog vi en springrunda i skogen. Gud vad skönt det var! Visserligen lite tungt men jag är ännu väldigt otränad... Och direkt det går lite längre mellan rundorna tappar jag lite ork. Det är sjukt hur fort det går för mig att tappa kondis... Så nu satsar jag på bollen i morgon och en till springrund i övermorgon.

Skogen är så mysig att springa i, och promenera också för den delen. Det luktar skog, och så är det så tätt så det är skugga nästan överallt, och fåglarna har verkligen levt upp nu när det blivit sommarvärme. Just nu är det 18 grader och sol. Behöver jag säga att jag trivs med klimatet här? ;)

Nu ska jag och hundarna äta frukost och ta det lugnt ett tag, sen tänkte jag ta en prommis med Tintin så hon också får lite tid för sig själv.

1 kommentar: