fredag 13 maj 2011

Hunderiets baksida...

Tyvärr har bloggen tjorvat och inlägget jag skrev i går om Tintins dotter Tekla försvann ut i cyberrymden. I korta drag så somnade hon in i går efter en hastig, allvarlig sjukdom som bara blev sämre och sämre tills hon till slut fick somna. Än vet vi inte vad det berodde på men prover har skickats i väg för analys så vi hoppas på ett svar.

Gråten har nästan tagit slut, och vi tänker så på hennes familj. Vi är så tacksamma för att hon har haft ett bra och friskt liv fram till för två dygn sen, och var oerhört älskad av hela sin stora familj.

Vila i frid, Tekla.

4 kommentarer:

  1. usch vad tråkigt =(
    det är sånt som händer, det är bara tråkigt att det händer med alla valparna =( ni har verkligen haft otur med den kullen. Nåja som du skriver, de är säkert tillsammans i Nangijala nu.
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Åh vännen så tråkigt! Känner så med dig och Teklas ägare. Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Som sagt tänkt läsa boken, men jag vet att jag bara gråter genom hela boken så säkert därför jag dragit mig för att läsa den.

    Spanar på runaways nu, älska joan jett och ännu bättre hon spelas av "Bella" ;)

    SvaraRadera
  4. hittade en blogg som faktiskt fick mig att gråta. En kvinna som skriver om deras familjs kamp mot anorexia. Dagens blogg absolut =/

    SvaraRadera