tisdag 24 maj 2011

Lägenhetstitt

Vi var och kollade på en tvåa som vi blev erbjudna i går. Den var riktigt fin, lagom plats, stor skrubb/garderob, stort förråd, trevligt område. Lite mörkt i vardagsrummet för det fanns bara två små fönsterluckor där, men en mysig balkong(som tyvärr också ligger i skugga). Nu har vi till i morgon på oss att fundera på den. Hade ju verkligen behövt större, och så hade det vart skönt att inte bo i ett hus med bara studenter. Men då är det ju funderingen om det är läge att börja flytta direkt när skolan börjar. Den skulle vara inflyttningsklar 1/8 och vi kommer ju hem i slutet på augusti så en månad försvinner ju, och så blir det minst två dubbelhyror. Sen vet jag inte ens om KBAB godkänner oss, iom att jag inte kan bevisa än att jag är antagen och inte har nåt jobb. Men Mattias går ju ialla fall på universitetet redan så det borde ju inte vara nåt problem. Hmm.. Ska fundilera lite. Blir ju att jobba som galningar i sommar så vi har råd med dubbelhyror och annat.

We'll see we'll see.

I morgon åker jag på pudelläger, ska packa och fixa det sista i dag, fara förbi af på morgonen i morgon och sen drar jag till Tånga Hed. Ska bli så kul!

Hittade den här i en gammal mapp från december. Saknar!!! Blir att fara till Gåvan om tre veckor när Matheus fyller år. Stora pojken! Och lillebror bara växer, senaste rapporten så har han börjat krypa riktigt ordentligt.

1 kommentar: