tisdag 22 mars 2011

Två bloggar i en

Hittills har jag ju haft denna blogg och förra som "personliga" bloggar, och pudelrock-hemsidan och bloggen som hundsidor. Nu har jag bestämt mig för att lägga ned hemsidan på obestämd framtid, och flytta hundbloggandet till denna. Har blivit lite besvärligt i bland att skriva träningstankar och resultat i en blogg, och så annat om vad jag gjort här. Och hemsidan är jag ju sjukt dålig på att sköta, så den läggs ner för tillfället. Kanske fixar en ny hemsida till hunderiet i framtiden men inte som det ser ut just nu i alla fall.

För er som är intresserade av hundarna finns den kvar ett tag till på pudelrock.hundsida.se och bloggen på pudelrock.blogg.se.

Hundfoton och sånt finns ju på min facebook, så skicka gärna en vänförfrågan om någon som inte är vän med mig är intresserad av att kika på vovvarna :)

Nu börjar det vara dags för att dra mig till Forshaga och jobba, strålande sol är det här och just nu 13 plusgrader :D Bara så ni vet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar