tisdag 29 mars 2011

Slutkörd, jogging och gymboll

Natten gick bra, ingen som kom och behövde mig. Men vaknade ändå ett par ggr och trodde jag försovit mig. Lustigt det där egentligen.

For så hem och drog med mig bägge hundarna på en joggingrunda. Tintin hänger på bra, men hon vill helst vara lös. är enklast så, annars får man dra hon i kopplet för hon vill inte springa mellan mig och Trillian, utan lite bakom. Jogga en kortkort runda än så länge. Är nog jobbigt det, tänkte börja smått och öka eftersom, vill inte ta ut mig totalt för då vet jag att jag inte ids träna mer. Min träningslust är verkligen en ömtålig vara ;)
Den satt dock i när vi kom hem så jag körde igenom mitt gymbollprogram. Följde med en dvd som jag inte hunnit kolla hela, så jag gjorde alla övningar och stretchade, och detta kommer nog kännas i morgon...
Ska verkligen försöka fortsätta så här nu. Åtminstone några ggr i veckan att jag springer och kör med bollen. Ska försöka börja på gymmet också men har inte bestämt mig om jag anser mig ha råd eller ej...

Känner mig i alla fall duktig, nu förtjänar jag lite black ops i soffan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar