torsdag 24 mars 2011

Efterlyses: Bra musik!

Har fått dille på att göra nya låtlistor till varje helg. Visserligen är det en hel del låtar som återkommer men jag vill ändå få lite nya må-bra-låtar. Blir lite tacos, kanske nån öl, kanske lite vin och trevligt sällskap på lördag. Känner mig sällskapssjuk som fan. Visst är det mysigt att vara två ens med Mattias, men det är ju som bara vi nästan hela tiden. Kul att umgås med lite annat folk också. Kanske hinner en sväng på hundumgänge också, träning och bus. Jobbar i dag och i morgon men sen är helgen fri :D

Så jag vill ha partylåtar och myslåtar, tipsa mig eller ge mig era spotifylistor! :)

Den här är tydligen omtalad, och sångerskan är typ tretton och blir mobbad på nätet. Men ack, hon har fått en allierad. Självaste Lady Gaga har gått ut och försvarat henne. Vet inte vad jag tycker, den känns rätt b:ig men om jag känner mig själv rätt kommer jag nog att lyssna på den här om en månad ungefär och gilla den, och de nördiga tonåringarna som ska ut på fest är ju rätt söta ändå.

1 kommentar:

  1. ray lamontagne, brukar ibland göra musiklistor på min blogg men varit dålig på det nu.

    gillar whos that chick med david guetta å rihanna

    SvaraRadera