torsdag 17 mars 2011

Dagens bildgoogling

Tänkte att jag skulle bildgoogla på lite grejer som jag funderar på och lägga upp här. Inte vet jag varför egentligen men det är intressant att se vad man får upp för nåt på google i bland.

Tro - Något som jag verkligen har haft i tankarna på sistone. Jag har vart ateist, agnostiker, anti- religiös. Men på senare år och speciellt nu på sistone har en sorts tro börjat växa fram. Jag får mina egna bevis hela tiden för att det finns någon som har en högre plan för oss, samtidigt som jag hela tiden också ser tecken på motsatsen. Man ka nog säga att jag fortfarande söker, men kommer närmare och närmare min egen sanning.

Sökte på Faith men då kom det mest upp bilder på Faith Evans och Faith Hill, och sökte sedan på tro och fick upp lite mer vettiga bilder.

Vänskap - tänker jag mycket på, säkert för att jag saknar alla mina vänner där hemma. Denna bild får enligt googles sökresultat representera er ;)


Politices kandidat - Den utbildning jag sökt i första hand. Velat så sjukt länge och läst och frågat och tänkt så mycket på detta.


Hittade mest bilder på studenter men denna tycker jag representerar samhällsvetenskap ändå.

Framtiden - Hur kommer den att se ut?


1 kommentar:

  1. Hej Elisabeth, Cissi i Överkalix här.. Tänkte bara tipsa om att Sara jakobsson ((rahm nu förtiden)) om du minns,? min kusin) har gått politices utbildningen, hon hjälper dig säkert om du undrar över ngt! Ett litet tips bara :)
    Kram, kul att läsa din blogg förresten även om det var 100 år sen vi sågs!

    SvaraRadera