söndag 3 juli 2011

Ej yxmördad av fjällmutanter


  Emma frågade om vi blivit yxmördade av mutanter när jag inte skriver nåt här. Jag lever. Vi lever allihop. Men är så fruktansvärt dålig på att blogga för tillfället. Syrrans trådlösa funkar dåligt ut till husvagnen och jag orkar inte sitta på nätet när jag har så mycket annat att göra. När jag är ledig så går jag med hundarna, leker med barnen, umgås med syster och Jonki osv osv. Och så har jag hunnit jobba en hel del.

Är faktiskt på jobbet nu, men börjar inte förrän 22:15. Låter knäppt men har jobbat dagskift som slutat 18:15 och jag har inget att göra så jag stannade kvar och surfar och glor TV lite grann. Umgås med kunden jag jobbar hos. Kul att slöa lite på jobbet också i bland :) Passar på att blogga lite medans vi glor Solsidan.

Ja vad har hänt här då? Haft en underbar festivalhelg. Började på torsdagen med picknick och festivalbesök med mina kollegor. Bästa idén någonsin att sitta i solen med jordgubbar, grädde, rosévin och prat.
Regnigt och lite tjafsigt på fredagen men superkul med syrrans kompisar som man inte har sett på år och dar. Såg Säkert! och det var magiskt. ¨
Och så toppades helgen med stugfest på Ripan med Ida, Marre och gänget. Har haft underbart kul med mina gamla, kära vänner, träffat härliga nya bekantskaper, dansat och svirat omkring i den ljusa kirunanatten. Fem plushelg!

Hade så klart inte med en enda kamera, men vet att folk fotade så ni får gärna skicka till mig nå kul bilder. Måste ju ha bloggmaterial ;)

Nå nu vet jag inte nå mer just nu, ha det bra och tack alla goa för i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar