fredag 29 juli 2011

Vissa saker gör man bara inte

Lider med en av våra vänner just nu. Och så förlorade jag en annan för att jag sa det alla tänker. Visserligen är det inte min ensak, det vet jag, men vissa saker gör man bara inte. Det finns oftast skäl till allt och jag brukar inte döma folk, men att såra någon annan så djupt och förnedra en människa som man delat sitt liv med så länge, nä det gör man inte. Inte på det sättet. Om man är less på sitt liv och sin tillvaro så finns det betydligt snyggare sätt att sköta det på.


Nä nu ska jag fokusera på de som man vill ha i sitt liv, och mina egna problem. Tur att jag har så bra vänner som lyssnar och stöttar, och en underbar karl som alltid finns där. Även om vi har våra problem så vet jag ju att kärleken är störst av allt, och om kärlek och respekt finns där så brukar det mesta lösa sig. Ser fram emot en helt ny tillvaro i höst med skola, nya bekantskaper och andra spännande saker som väntar oss, förhoppningsvis utan negativa energier!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar