lördag 30 juli 2011

Efterlyser läsvärda bloggar!

Behöver rensa ut lite bland mina bloggprenumerationer. Vissa som jag följt länge känner jag ingenting för. Det var kul ett tag att läsa om gardiner, secondhand och norrlandsidyll(host host), men nu är jag less på det.

Så tipsa om intressanta bloggar är ni snälla! Gärna sådana med ett budskap och/eller politisk inriktning och inte bara inredning och kläder. Så kan jag i sin tur tipsa er om jag hittar några!

Sånt jag gillar:

Lady Dahmer - Blir aldrig tråkig, och dessutom får jag många nya bloggfavoriter genom hennes blogg.

Fredrik Backman - Så jäkla bra han är, speciellt när han återger konversationer han har med nära och kära.

Hanna Fridén - Genialisk kvinna.

Sen har jag ju kompisars bloggar som jag alltid läser med stort intresse, typ Elins och Fijas. Uppdatera mer så jag har nåt att läsa, folk! ;)

Ja, jag är bloggberoende.

1 kommentar:

  1. Hah men shit vad härlig Fredrik Backmans blogg var! Tack för det tipset, ska allt börja läsa den :D
    Jag brukade läsa http://spiderchick.nu/ förut, den var alltid så komisk att läsa, men inte läst på länge så vet inte hur den är nuförtiden..

    Ha de fint!

    //Therese

    SvaraRadera