tisdag 26 juli 2011

Älska sök!

Vart på sökträning i kväll, har tränat markeringar med Trillian. Det gick över förväntan! Hon förstod mycket fort och vi avslutade med att hon sprang en bra bit till figgen, själv sökte fram lösbiten, vände och sprang med full fart till mig. Jag blev förvånad själv att hon fattade så fort! Avlämningar får vi dock fortsätta kämpa med separat - vår akilleshäl...

Nu är jag så peppad att träna in brukset mer, har kört lite framförgående och sånt här på gården och även där verkar hon fatta väldigt fort. I morgon ska jag försöka fara ner på bk på allmänna träningen. Tänker nog lägga spår innan och gå det efter träningen också till bägge tjejerna. Måste passa på innan jag jobbar i princip dygnet om i helg...

Ska leta kurser och nån att träna sök med nere i Karlstad för det här känns så rätt för oss, och Trillian älskar det verkligen!

1 kommentar:

  1. Vad kul när motivationen finns där =) Du hittar säkert någon som håller på med sånt nere i storstan ;)
    Hehe fick min första "aggressiva" kommentar idag för att jag hade skrivit att jag tyckte det var värre att röka och supa när man är gravid än att äta sushi ;) jaha så du röker, tycker ändå det är värre att röka än att äta sushi *skrattar* (tror det var någon som kände sig träffad)
    Känns som tiden går alldeles för fort! Måste umgås lite mer om vi hinner. Slår en signal idag om allt går bra hos läkaren. KRAM!

    SvaraRadera