måndag 22 augusti 2011

Sockeråterfall

Nu har det blivit alldeles för mkt fusk. Och i kväll blir det mer när vi ska ha lite kräftskiva i gåvan. Lite Västerbottenspaj tänker jag då njuta av ;) Men när vi kommer hem till Karlstad blir det andra bullar. Alltså inga alls, och inget kolhydratrikt mer. Mår mkt bättre när jag inte fuskar så här.

Synden straffar sig dessutom direkt. När jag kör LCHF försvinner mina finnar och hyn blir mycket bättre, nu när jag fuskat under resan så har det ploppat upp flera stycken röda, onda prickar. Klart och tydligt vad det beror på i alla fall.

Grämer mig inte, för då blir jag bara deppig och det blir en ond cirkel. Erkänner bara att jag tagit en paus och får ta nya tag när vi kommit hem och allt lugnat ner sig. Lättare hemma att inte ha massa kolisar, sjukt svårt som sockerberoende att åka bil långt och hälsa på folk som äter en massa sånt.

 

Inget sånt....                        Men mer sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar