måndag 1 augusti 2011

Easy me down

Har vart en riktig rantardag i dag. Först så stannade jag över på jobbet för att träffa underbara Anna som kom tillbaka efter semestern. Underbara människa!

Sen for jag hem och vilade lite med Mattias och efter jag kört honom till jobbet så for jag och Trillian till familjen Fredriksson, där vi även träffade på Ida och Love. Men vi kände oss ytterligare lite sociala när de farit hem så jag och Elin stack till Hanna, My och Peter och umgicks med dem och Therese som anslöt. Det som skulle vara en snabbvisit blev till timmars prat och mången kopp kaffe. Mycket trevligt att träffa vänner och bara vara i bland.

Till sist så gick jag, mor och alla vovvar en promenad i kvällssolen. Gud vad härligt väder det varit i dag. Har ju vart en riktigt fin sommar här. Till skillnad från förra.

Däremot ångrar jag att jag inte fotat mer. Är så dålig på att ta med kameran, och mobilen har ju ingen bra kamera... Men Mattias har ju uppgraderat sig nu och har en svinbra kamera på sin Samsung Galaxy SII (eller vad det nu är för nån modell), så får väl börja låna hans telefon i bland och fota med :)

Nu ser jag fram emot en (nästan) ledig vecka. Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar