onsdag 22 februari 2012

Dans- Elisabeth

Har vart på ett danspass på KAUIF. Första gången jag tränade något sen november tror jag. Ja jag vet, skämmes tamefan. Känner mig varken hälsosam eller snygg för tillfället och har inte haft ork att ta tag i det. Nu finns det dock ingen återvändo för jag köpte ett terminskort på Kauif. Gruppträningar är min grej, tycker det är jättekul.

Dansen var också rolig, men svår för en gravt koordinationsstörd människa som jag. När jag väl lärde mig koreografin någorlunda var passet slut. Funderar på vad jag ska gå på nästa gång. Kanske yoga i morgon eller spinning på söndag. Däremellan hinner jag inte. Om det inte blir lite simning på fredag, det hade vart kul. Och när det är ohalt och inte regnar ska jag försöka mig på en springtur och se hur mycket jag tappat.

Hopp i duschen nu och sen blir det att vara lite social på Bunkern. Behövs det också för jag har vart för osocial på sistone. Då vet ni vad jag sysslar med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar