tisdag 1 november 2011

Dagen före tentan

Gått igenom det sista av tentapluggandet. Det jag inte kan nu kommer jag inte att lära mig till i morgon heller. Väntar på Mattias som borde vara klar med sin mattetenta alldeles nu. Sen ska vi hämta ut nyckeln till vår nya lägenhet och föra dit lite grejer. Tar det rätt lugnt med flytten denna veckan, Trillian åker snart till Umeå för att vänta på valparna så lika att börja flytta ordentligt när hon åkt. Inte för att hon är lättstressad men vi är ju inte stressade heller, har kvar läggan till sista december. Yay dubbelhyror!

I kväll blir det dessutom hockey. Har väl inte tid egentligen men måste ju gå när Luleå kommer hit. Ska ha på mig min fina tröja och ta med flaggan så det syns vem jag hejar på här i FBK- land ;)

Skenet bedrar på BBC entertainment. Undrar hur länge den serien gått? Minns att pappa satt och skrattade åt den när jag var liten, och vet att den brukar gå då och då på svenska kanaler också. Kan ju inte låta bli att gilla den engelska klass- humorn.

"The Bouquet residence, wife speaking" Fin är hon, Hyacinth Bucket. 

1 kommentar:

  1. Skenet bedrar är så himla mysigt och roligt, håller med dig helt klart!

    SvaraRadera