torsdag 24 november 2011

Booya!

Klarade min andra tenta. Nu är halva Statsvetenskap A färdig. Hemtenta from i morgon i Politiskt deltagande ( för övrigt en rätt överflödig kurs).

Nöjd med mig själv :) Visserligen hade jag kunnat få VG om jag inte fått hjärnsläpp på vissa frågor, men skitsamma, huvudsaken är att jag inte behöver göra om nåt!

Dessutom går det över förväntan med träningen. Var och sprang i förrgår igen och det går mycket lättare än jag hade trott det skulle gå så här i början. I dag hängde jag med min vän Piia på Corepass på KAUIF som hade kompisvecka. Var riktigt kul faktiskt, har saknat gruppträningar. Blir nog ett terminskort där i alla fall efter nyår. Inte lika dyrt som de vanliga gymmen och känner jag mig själv rätt så lönar det sig mer att gå på gruppträningar än att gå ensam och träna.

Måste ju visa Trillians valpar också! Har varit i Umeå i förra veckan och var med på valpning och hann mysa hos dem ett tag innan det var dags att lämna dem. Tre underbara hanar blev det. Blir spännande att följa dem och se vad det blir för hundar.



Snodda från Kennel Domestics hemsida. Har egna kort också men har inte orkat lägga in dom på datorn. Men här ser ni iaf sötnosarna :) 



Nu blev det lite blandinlägg bara för att få med allt. Men nu har ni fått en liten update på vad jag pysslar med. Tränar, pluggar, myser med Tintin och saknar Trillian :P I morgon kommer min vän Emma hit och vi ska ha så roligt, med mys och inflyttningsfest på lördag. Pepp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar