måndag 23 januari 2012

Bloggpaus

Haft en halvt frivillig bloggpaus igen. Tydligen bloggar jag bäst när jag har massa annat att göra, typ tentaplugga.

Efter helgerna kom vi hem till vardagen igen, bara för att snart åka till Umeå och hämta hem Trillian. Gosade med valparna, umgicks med underbara vänner, pratade hund, hade Domesticmiddag med fler likasinnade, ja var jättekul och jag ville inte åka hem. Skulle flyga men buren var för liten, blev sur och åkte tåg i 15 timmar. Men nu är vi hemma och det är så skönt att ha familjen fulltalig igen. Och ingen valp blev medsmugglad ;) Däremot har nya planer börjat ta form vad gäller den biten så vi får se vad som händer framöver. Först och främst ska jag och Trillian ägna oss åt träning och tävling i år. Är sjukt peppad så ska gå kurs, åka på bruksläger och verkligen försöka satsa på hennes träning. Känner på mig att 2012 blir ett bra hundår :)

Nu ska jag gå en liten morgonrunda med hundarna och sen blir det första föreläsningen i nya kursen Nationalekonomi A, som jag ska dras med hela vårterminen. Och så ska jag läsa kinesiska med start i kväll.

Ska försöka skriva lite bättre här, har ju en uppsjö tankar och funderingar som jag borde skriva ner.

Ha det bra allihop och lycka till ni som börjar nya kurser! Avslutar med några bilder, finns mer på facebook för er som är vän med mig. Klicka på bilderna om ni vill se dem större.







1 kommentar:

  1. Åhh! Vill gärna höra mer om din och Trillians äventyr! Jag hoppas det ska smitta av sig på mig ;)
    Så söta bilder! Roligt att två av valparna hamnar här i Umeå då får jag ju förhoppningsvis följa dem på ganska nära håll! =) Lycka till med alla kurser och KINESISKA!! Det låter spännande (och svårt!)

    SvaraRadera