fredag 23 mars 2012

Mycket vår och mycket i vår

Nu är det vår! Sol och värme, knoppar skymtar på träden och hundarna solar på uteplatsen. Gick utan jacka i går. Älskar klimatet här.

Jag vet att jag är dålig på att blogga. Har mer och mer börjat hålla mig till fejjan och twitter. Men får väl skriva lite här för jag vet ju vissa som vägrar facebook än (host, Katti, host).

Har fullt upp med övriga livet också. Pepp på pluggandet, hundträningen och engagemanget växer. Jag ska minsann ställa upp i kårvalet i år. Jag och mina nyfunna vänner har startat upp vänsterns studentförbund som har legat vilande ett tag. Ska bli så kul och lärorikt att jobba med detta. Blir kårval i april så där blir det mycket att göra.

Skittråkigt inlägg, jag vet, men ändå lite update. Nu ska jag raka nos och tassar på Trillian för vi ska på inoff i helgen och träna mattes handlingskills lite. Sen blir det jobb ett dygn så den här helgen blir också fullt upp.

Kram och puss kompisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar