söndag 23 oktober 2011

Höst

Jag har aldrig gillat hösten. Jag förstod aldrig vad folk menade när dom sa att dom gillar höst. Usch och fy, kallt och blåsigt och snart snö. Men nu börjar jag så sakteliga ändra uppfattning. Kanske för att jag aldrig upplevt en höst så här långt ner i landet? Färgerna är underbara och när solen lyser upp de gula löven är det riktigt vackert. Lövhögar överallt och fortfarande kvar en massa på träden. Inte alls som i Kiruna där det både hunnit storma, snöa och smälta bort igen.

I dag var vi på pudelpromenad i Kristinehamn. Tyvärr blev det bara vi och Anna och vovvarna men vi fick till en liten fotosession och en mysig promenad i alla fall. Här är mina favoriter:

Pudelgänget :) 

Trillian nyklippt. Ser en liten hint av mage :) 

Ståtlig och liten på samma gång, Annas Albin.

Trillian kan också posera.

Stornosen

Tintin har fått en fin tröja av mommo

Superfin bild på Anna och Albin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar