söndag 10 juli 2011

Det 200de inlägget

Jaha detta är mitt 200de (skriver man så?) inlägg i bloggen. Tänkte skriva nåt storskaligt och intressant men skiter i det och skriver att jag har jobbpaus, börjar igen 22:15, och håller på å provar göra en lchfblåbärspaj hos mamma i stället. Intressant va? Hihi!

Mamma fyller år i morgon och jag kan ju inte äta tårta så tänkte göra blåbären som substitut. Tror det blir gott. Har redan tappat det mesta av sötsuget faktiskt, otroligt nog. Känns jättebra i kroppen, är bara lite trött ännu men det kan ju lika gärna bero på jobbet som kosten. Jag och mamma har tagit en jättelång promenad med vovvarna och nu sitter vi här och jag väntar på att gå tillbaka till jobbet. Sen jobbar jag på ett nytt ställe i morgon kväll, ledig tisdag och sen natt på två olika ställen resten av veckan. Blir i alla fall kul att få lönebeskedet i augusti ;) Denna månad också för den delen, jobbade ju midsommar och lite annat i juni.

Jaja, tack för att ni vart med mig och läst alla mina högintressanta tankar, fortsätt gärna! Och så vill jag ha mer kommentarer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar