söndag 3 april 2011

In i dimman

Fy, i går kväll hade jag min läskigaste biltur någonsin. Var nära att stanna bilen och grina tills det blev morgon. Skulle hem från jobbet och det var sjukt mycket dimma, och kolsvart. Första lilla vägen jag kör på är kurvig och smal, åkte skitsakta men ändå dök det upp en hästhage precis framför bilen. tur jag körde långsamt annars hade jag nog kört av vägen. Man såg verkligen ingenting, typ två vägstreck framför bilen bara. Sen körde jag inte mer än 50 efter 90-vägen sista biten. Har aldrig kört i så dålig sikt, var jätterädd :S

Nu är det lika dimmigt ute, men det är ju ljust när jag far till jobbet och ljust när jag far hem i morgon på morgonen så det är ju lugnt.
Börjar ett i dag, skulle fara ut och jogga men jag orkar verkligen inte. Får bli en träningsvecka nästa vecka. Nu ska jag väcka Mattias och göra nån frukost. Sen ut i dimman igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar